محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

بازی وبلاگی

1392/3/4 15:53
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من از طرف دوست خوبم شقایق جون به یه بازی وبلاگی دعوت شدم/

بازی به این صورته که باید به چند تا سوال جواب بدم و در اخر 3 تا از دوستام رو دعوت کنم...

1:بزرگترین ترس توی زندگی چیه؟؟؟

اینکه خدای نکرده روزی نتونم یکی از عزیزانم رو ببینم.

2:اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار میکنی؟؟؟

هههههه میرم جاهایی که نباید برم.

3:اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5 الی 12حرفت رو داشته باشه آن چیست؟

شفای بیماران

4_از میان اسب پلنگ و عقاب کدام را دوست داری؟

خب اسب

5_کارتون مورد علاقه کودکیت چیست؟

تام و جری بابالنگدراز و اصلا همه کارتونای قدیمی رو خیلی دوست دارم

6_درپختن چه غذایی مهارت نداری؟

میگن دست پختم خوبه ولی خب فکر کنم تو پخت آش مهارت ندارم

7_اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

سکوت مطلق

8_با مرغ دریا اورانیم و خسته یک جمله بسازید؟

یکم سخته.......................!

9_دو بیت شعرکه خیلی دوست داری؟

یکم فکر میکنم بعدا میام می نویسم خخخخخخخخخخخخخخ....

10_اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی کجاست؟

میرم به روزای خوش نامزدی خودمو همسر عزیزتر از جانم و خیلی دوست دارم برم روزی که محمدامین به دنیا اومد

11_چه رنگی هستی؟

آبیه آسمونی

12_اگه قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو انتخاب می کنی؟

دوست ندارم جایی برم دوست دارم بمونم پیش عزیزانم...تا حالا بهش فکر نکردم

13_بهترین sms inbx گوشیت چیه؟

اس ام اس هایی که روزهای قبل زایمان و بعد زایمان برام میومد

14_اگه قرار باشه 3 نفراز عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی اون 3 نفر چه کسانی هستن؟

مامان بابا و عارفه

15_اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زنوگیت حذف کنی اون چیه؟

ترس

16_کسی رو بخوای ملاقات کنی ؟

دوستای دوران دبیرستانم

17_اگه بخوای اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کتی؟

میوه ی عشقم

18_خصوصیت اخلاقی؟

خیلی حساس/زود رنج/وابسته به عزیزان شدید

19_کاشکی؟

همیشه همه جا صلح و امنیت باشه



و در اخر 3 تا از دوستام:

مامان درسا جونم

زهرا جون مامان طه

مرمر جون مامان ارتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)