محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

بدون عنوان

1391/7/2 1:53
177 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه

 سلاااااااااااام سلاااااااااااام صدتا سلام....به دوستای خوبم به فرشته کوچولوی خودم...

میگم مامانی الان که دارم برات مینویسم فصل پائیزه ماه مهر انقد پائیز رو دوست دارم که نگو عاشق اینم که روی برگای زرد درختا که ریخته رو زمین قدم بزنم ...

یادش به خیر دوران مدرسه چه قدر خوش میگذشت... حیف که خیلی زود گذشت من دوران مدرسه خیلی شیطون بودم البته الانم دست کمی از اون روزا ندارم خب چی کار کنم هنوزم روح لطیف کودکی رو دارم.فکر کنم این به نفع عشقول مامانه هر بچه ای دوست داره مامانش این جوری باشه مگه نه مامانی؟ ایشاا...مدرسه رفتنت دانشگاه رفتنت عشقم...قربونت برم عسلم که میخوای کیف بندازی رو اون دوش کوچولوت بعد با هم بریم مدرسه...

بگذریم یه ذره از این هفته بگم راستش حرکتها و ورجه وورجه های گل پسری خیلی شدید شده به حدی که منو از خواب میپرونه آخه مامانی یه کم یواشتر... هنوز سرما نیومده سرما خوردم ای بابا خدا به خیر بگذرونه آخه گل پسرم زمستون به دنیا میاد هوا سرده باید خیلی مراقبش باشم الهی نی نی کوچولوی خود خودمی...این روزا دارم لحظه شماری میکنم که روی ماه شما رو ببینم هر چی زمان میگذره بیشتر بهت وابسته میشم ای خدا باورم نمیشه که میخوام مادر پدر شدنمون رو ببینم آخه سه ساله که خودمونیم دو تاییخدایا خودت کمکمون کن که بتونیم پدر و مادر نمونه ای برای محمدامین نمونه باشیم...آمین.

راستی یادم رفت بازگشایی مدرسه رو به خواهر نازم عارفه تبریک بگم عارفه جونم مبارکت باشه ایشاا... دانشگاه رفتنت عزیز دل آجی...   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)