محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

عشقول زندگیمون

19 ماهگی محمدامین

1393/5/15 2:47
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی گرم خدمت دوست جونای منو محمدامین...

حال و احوال خوبه؟نی نی های خوشگلتون خوبن ایشالا؟؟؟

خب خدارو شکرمحبت

ما هم خوبیم و طبق روال عادی داریم زندگی میکنیم و خدارو شکر همه چی خوب پیش میره...

ماه مبارک رمضان رو گذروندیم و عید سعید فطر رو هم به همه دوستای خوبم تبریک میگم.امیدوارم از این ماه عزیز بهره کامل رو برده باشیمزیبا

خدارو شکر امسال تونستم روزه هام رو بگیرم و مشکل خاصی پیش نیومد...خودتون میدونید که با یه پسر بچه شیطون کوچولو که تازه راه افتاده چقدر سخته ولی خب بالاخره تونستمفرشته

امسال ماه رمضون هم بیشتر به مهمونی گذشت و یک روز هم من خونواده خودم و بابایی رو دعوت کردم که خیلی خوب بود خوش گذشت...

این نمایی از سفره افطارمونه که البته هنوز تو این عکس کامل نیست...

پسری رو قبل چیدن سفره فرستادم پایین پیش عمه زینب مهربونش که بتونیم سفره بندازیم...دلخورخیلی وروجکه اصلا میاد میشینه وسط سفره...مهمونی هم که میرفتیم با بابایی نوبتی میخوردیم که این وروجک دسته گل به اب نده...ملاقه میکرد تو سوپ،کفگیر میکرد تو برنج و همرو تو سفره پخش میکرد و قیافه من اون لحظه این شکلی بودعصبانیکچل

تو این عکسا ببینید من زباله هارو بسته بندی کرده و رفتم سر نمازم اومدم دیدم داره باهاشون ور میره

بعد صداش کردم پسرم میشه بگی داری چی کار میکنی که برگشت اینجوری نگام کرد

و بی اعتنا به من زباله رویی رو گذاشت زمین و اون یکی رو برداشت آخه من چی کار منمگریه

 

شبای قدر هم بیشتر تو خونه میموندم به خاطر پسری خیلی سخت بود نمیشد جایی رفت...

فقط یک شب از شبای قدر رو رفتیم خونه مامانی اعظم و با اونا رفتیم مراسم احیا و با وجود نیروی کمکی،همش دنبالش بودم اصلا یک جا بند نمیشد کهخطا

تو این عکسا خونه مامانی هستیم که اماده شده بریم احیا:

خلاصه این از ماجراهای ماه رمضون.

برسیم به پسری که 11 مرداد 19 ماهگی رو به پایان رسوند...

اصلا باورم نمیشه کمتر از 5 ماه دیگه تولد 2 سالگیشه...پسرم بزرگ شدااااااامتنظر

الان قشنگ تمام حرفاش رو بهمون میفهمونه...دیگه همه چیز میگه حتی گاهی دو کلمه ای میگه...

مثلا میگه:عمه لفت(رفت)

عمه هارو عمه صدا میکنه...عمو رو عمی صدا میکنه....به دایی میگه همون دایی خیلی قشنگ دایی رو صدا میکنه...به خاله میگه آله....به بابابزرگها میگه بابا...و به مامان بزرگها میگه ماما....به علی رضا پسر خالم میگه علی...به زهرا دخترعمش میگه للا....

به توپ میگه توووووو.....به نون میگه نووووو..... وقتی میترسه خیلی خوشگل میگه ترسید....

خیلی چیزا میگه بخوام اینجا بنویسم یه طومار میشه والا....

رابطش با جارو برقی وحشتناک خوبهتعجبخیلی دوست داره هر جا میریم جارو برقیشون رو پیدا میکنه میاره وسط پذیرایی و شروع میکنه به بازی و صداش رو در میاره...باورتون نمیشه جارو برقیه مامانمینا سیمش جمع نمیشد بابام میخواست بده برای تعمیر این وروجک نمیدونم چی کارش کرد الان درست شده قشنگ سیمش جمع میشهدرسخوانخب چی کار کنم پسرم مهندسه دیگهخندونک

یه روز هم جارو برقیه خونمون تو پذیرایی بود طبق معمول دیدم پسری بعد اینکه کلی گشت پریز برق رو پیدا نکرد قشنگ اومد گذاشت تو جیب بابایی و شروع کرد به دراوردن صدای جارو برقی به خدا به عمرم این جوری نخندیده بودیم خیلی حرکت باحالی کرد بچه...پسرم بابایی برق داره آیاهیپنوتیزم

این روزا که هوا خیلی گرمه تقریبا هر روز میره حموم آب بازی...

خوش میگذره خوب مخصوصا اگه مامانی یه آبمیوه هم بهمون بده بخوریم

یه روز رفته بودیم پارک که پسری بیشتر دوست داشت با بقیه خانواده ها باشه...شاکی

پسری که پفک خورده واینگونه کثیف گشته

باید به زور متوسل شد برای عکس انداختن

و.....

اینم کادوی بابایی برای دردونه خان کلی ماجرا داره با این کادوش...بابایی دستت سلامت خیلی کادوی ردیفیه...

موهای پسرم توسط بابایی کوتاه شد و ماشالا الان دوباره بلند شده...اینم عکس پسرم 

بعد کوتاهی

پسری عاشق چیپسه منم گفتم حالا که انقدر دوست داره خودم براش درست میکنم که سالم هم باشه...

اینم عکس چیپس مامان پز

و این هم گل پسر عشقم که میخواد حمله کنه به چیپسا...شکموی خودمی عشقم

و این هم عکس ابگوشت ماهیچه که حداقل سعی میکنم یک بار در هفته براش درست کنم خیلی استقبال میکنه...

اینجا هم سعی میکنه خودش تیلید بخورهترسو

خدارو شکر همه چی میخوره مثل خودمه به هیچ غذایی نه نمیگهبوسخب پسر خودمی دیگه دلبندمبغل

اینم برای حسن ختام 

همیشه خوب و آروم بخوابی عشقم

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان مريم
15 مرداد 93 7:57
خیلی خوشگل و بانمکه خدا ببخشش بووووووووووووووووس
مامان محمدامین
پاسخ
خیلی ممنون خانومی شما هم کوچولوهای شیرینی دارینممنون که بهمون سر زدین
بابای محمدامین
15 مرداد 93 16:41
خانومم ممنون از پست قشنگت،برای شما و پسرم بهترینها رو آرزو می کنم و امیدوارم زیر سایه آقا امام زمان«عج» سلامت و سربلندو موفق باشید.
مامان محمدامین
پاسخ
ممنونم بهترین همسر دنیابدون که خیلی برای منو پسری عزیزی همسر مهربونم
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 93 13:45
افرین به کدبانوی نمونه ای خداااا قربون این پسر شیطون بشم من چ خوب که غذا میخوره. قدر بچتو بدون مریم خانوم افرین به مهندس کوچولو یه تنه جاروبرقی رو درست میکنه ای ولا داره کارش
مامان محمدامین
پاسخ
بابا خجالتمون نده شیما جوناره خدارو شکر محمدامین بچه خوش غذایی هستش بهش افتخار میکنم دیگه پسرمون اینجوری مهندسی میکنه دیگه
مامان رادمهر
17 مرداد 93 3:00
فووی فووووی فووووووی چگد انگشتاش خوردنیه!!!نگا چطوری خوابیده چقدر واقعاً پسریامون به هم شبیهن رادمهرم عاشق لوازم برقی و مخصوصاً جاروبرقیه هیچوقت یه جا بند نمیشه دائم در حال فوضولیه تو مهمونیامونم هیچی نمیفهمیم از بس که دنبالش میریم که چیزیو خراب نکنه......... ولی در هر حال خیلی خوشحالم که اینطوریه چون حدیث داریم از پیامبر که میگن شیطنت بچه نشونه ی عقل و هوش زیادشون تو بزرگسالیه ....... پس برو باهاش عشق کن اون چیپس اشتهاآورتم برای رادمهر امتحان میکنم خدا کنه خوشش بیاد بخوره
مامان محمدامین
پاسخ
اره خانومی من که بهت گفته بودم این دوتا وروجک خیلی شبیه به همنمنم خیلی پسرت رو دوست دارماره خب من اصن دوست دارم شیطونیای بچه رو حوصلم هم زیاده خدارو شکر البته شیطونیش به خودم رفتهپس چی آینده درخشانی در انتظار پسرامون هستشاره حتما درست کن پسر من که خیلی استقبال کرد
مرم
21 مرداد 93 20:35
عززززززززیز دلم فضول خانو ببین وای ارتین عاشق جاروبرقیه داغون مامانی تولوخدا پستونکو بگیرازش بعدا اذیت میشه ها
مامان محمدامین
پاسخ
عزیزم مثل اینکه بچه ها همه عشق جاروبرقیناااا....چی کار کنم مرمر جون دلم نمیاد خیلی وابسته شده بهش ولی تمام سعیم رو میکنم تا قبل 2 سالگی بگیرم ازش
مامان سام
29 مرداد 93 2:54
عزیییییییییییییز دلم 19 ماهگیت مبارک مامانی خوب ماشاالله باهوشه دوست داره همه چز رو دست بزنه و بررسی کنه قربون پسر خوش غذام برم جیگرتو عسلی ببین مامانی دیدی مهندس کوچولومون با کنجکاویش جارو برقی رو درست کرد عسل شیرینم رو ببووووووووووووووووووووووس
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون...بله دیگه چه میشه کرد ما هم با کنجکاویاش کنار میایم...دیگه دیگه یه همچین پسر مهندسی دارم منشما هم سام مو فرفریه خوشگل و ناز منو ببوس
مامان پویا
29 مرداد 93 8:10
سلام خانومی خوبی؟ مرسی بابت حضورت عزیزم مراقب این آقای خوردنی باش ایشالا که همیشه تنش سالم باشه و چراغ دلت میبوسم روی ماه ندیده ات رو دوست خوبم
مامان محمدامین
پاسخ
ممنونم دوست خوبم...خواهش میکنممنم خیلی خوشحال شدم بهم سر زدین...مراقب نینی گولو باشین
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 12:40
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد: http://redheart.hamvar.ir
مرجان
13 شهریور 93 3:00
چه موهايي داره ماشالا چه غذاي خوشرنگي كدبانو جونييييي
مامان محمدامین
پاسخ
قربونت بشم مرجان جوننظر لطفته عزیزم...خیلی خوشحال شدیم بهمون سر زدین عزیزم
مرجان
13 شهریور 93 3:05
بوووووووس
مامانی
1 مهر 93 7:47
19ماهگیت مبارک گل قشنگم دست مامان جون درد نکنه غذاهای خوشمزه و مقوی درست میکنه چاق بشی چله بشی بعد من بیام تورو بخورممممم یوهااااااا شوخی کردم خاله جون وای چه ماشین خوشگلی مبارکت باشه عزیزممم اگه محمدصا دق میدید ذوق زده میشد
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونمبابا خجالتمون نده صفورا جوناخی کاش نزدیک به هم بودیم وروجکامون با هم بازی میکردنفکرشو بکن دوتاشونم شیطون چه شود