محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

تولد مامانی و دریا

1391/7/22 1:59
178 بازدید
اشتراک گذاری

  پنجشنبه شب تولد من بود با مامانمینا رفتیم شمال آخ که چقدر خوش گذشت خلاصه ما هم با بابایی رفتیم وسط شهر که کیک بگیریم ولی هر چی گشتیم نشد کیک بگیریم ولی عوضش شیرینی خریدیمخلاصه کلی کادو جمع کردم هوراااااااا بابایی هم طبق معمول سورپیریزم کرد دست گلت درد نکنه.....

برسیم به شمال هوا تقریبا ابری بود یه کم بارون اومد رفتیم طبیعت چقدر برام آرامش بخش بود شنیدن صدای رودخونه...فکر کنم نی نی کوچولوی ما هم کلی لذت برد از این مسافرت خدا کنه مثل مامانش عاشق طبیعت باشه و اینکه امروز رفتم دکتر مثل همیشه همه چی عالی بود و من دوباره صدای قلب نی نی کوچولوم رو شنیدم مادر به فدات عزیزم فقط برام آزمایش نوشت برای دیابت و یه سونوگرافی برای سلامت جنین که انشاا... جوابشون خوب باشه...

برامون دعا کنید که همه چی خوب پیش بره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)