محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

درد و دل مامانی با نی نی

1391/9/18 2:21
231 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم حالت خوبه؟

دلم برات پر میکشه...گل نازم الان ساعت یه ربع به 2 نصفه شبه و من از درد کمر و پا خوابم نمیبره فدای سرت کوچولوی من...فقط یه کم نگران شما هستم دعا میکنم که ایشاا... سر موقع صحیح و سالم بیای تو بغلم بابایی الان در خواب هستن خوش به حالش چه قدر آرامش داره...خیلی دوسش دارم خیلی بهم ارامش میده ایشاا... هزاران سال سایه ی پر از مهرش بالا سر منو پسرمون باشه همسری خیلی چاکرتیممیدونم که این روزا تموم شه کلی دلم تنگ میشه واسه این تکونای شیرینت ولی خب بالاخره میگذره دیگهداریم خودمونو اماده میکنیم واسه پدر و مادری کردن برای شما گل دوست داشتنی...دلم گرفته بود میخواستم همین جوری باهات دردودل کنم مامانی فقط خیلی خیلی مواظب خودت باش که حسابی منتظرت هستیم منو بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)