محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

شمارش معکوس دیدار نی نی شروع شد

1391/9/13 2:18
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما وارد ماه نهم شدیم به همین سرعت آخه خیلی زود گذشت اصلا نفهمیدم...البته سختی که داشتیم و داریم ولی همش فدای گلکم...

طبق گفته ی دکتر نی نی احتمالا ۱۳ دی به دنیا بیاد البته به روش سزارین اخه مامانی ترسو هستن بین خودمون باشه...اگه واقعا ۱۳ دی بشه این یعنی شمارش معکوس هم آغاز شده دیگه مامانی ۳۰ روز دیگه روی ماه نی نیشو میبینه آخه من فدات عسلم که دیگه دل تو دلم نیست واسه دیدنتاما خانوم دکتر گفت اگه حالم خوب باشه شاید تا ۱۶ دی نگه دارن بعد به دنیات بیارن نمیدونم هر چی صلاح باشه همون میشه...برامون دعا کنید یه عالمهدیشب مامانی دلش کوبیده میخواست دست بابایی درد نکنه که مامانیرو برد و بهش یه کوبیده داد جانانه تا جا داشتم خوردم...

خوبه یه ماهه دیگه به دنیا میای وگرنه مامانی دیگه میترکه انقدر میخورههر چند که دکتر میگه دارم نرمال وزن اضافه میکنم.خدارو شکر...و دیگه این که این روزا خیلی حوصلم سر میره همش دوست دارم برم بیرون و بگردم ولی خب با این وضعیتی که من دارم بیرون رفتن برام سخته و مجبوریم بیشتر با ماشین بگردیم...خدایا تا اینجا خوب اومدیم کمکمون کن که مراحل بعد هم خوب باشه و راحت انشاا... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)