محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

بهترین روزهای زندگی

1391/6/10 1:45
166 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 21 پسریمون

سلام پسرم،سلام عسلم،خوبی عشق مامان؟

شنبه رفتم پیش خانوم دکتر وای نمیدونین که هر وقت میخوام برم دکتر کلی ذوق دارم آخه صدای قلب کوچولوی عشقولم میشنوم...خانوم دکتر گفت همه چیز خوب پیش میره همه چیز نرماله آخ که هیچ چیز به این اندازه خوشحالم نمیکنه... خدارو شکر پسرم که همه چی خوبه.

راستی بابایی نازت دو روز تعطیله چه قدر خوب چون پیشمونه آخه مامان خیلی زود از تنهایی خسته میشه زود دلش برای بابایی تنگ میشه خوب چی کار کنم اینم یه جورشه دیگه میگم همیشه به این فکر میکنم که شما عشقول مامان چه شکلی هستی! تپلی یا لاغری؟سفیدی یا سبزه هستی؟اون چشمای نازو قشنگت روشنه یا مشکیه؟...به هر حال هر طوری که باشی نفسه مامانو بابایی...دردونه ی مایی چراغ خونمونی راستی بابایی مهربونت،عشق مامانیت میخواد یواش یواش اتاقت رو رنگ کنه...خودش با دستای مهربونش آره مامانم دوست داری چه رنگی باشه؟فقط خدا کنه سلیقه ی ما رو قبول داشته باشی پسر نازم!!! 

فعلا خدا حافظی میکنم زیاد نمیتونم پای لب تاپ بشینم یه کم سختمه مامانم.بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)