محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

5 ماهگی نی نی محمدامین

1392/3/31 21:02
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین دوستای خوبم؟

ما اومدیم با ادرس جدیدمژه

البته همه ی مطالب قبل رو از بلاگفا به اینجا انتقال دادم...

تاریخ نوشته هام مال همون وقته ولی تو آرشیو همش مال خرداد شد عیبی نداره عوضش مطالب قبل همه اینجاستلبخند

خب خبر که خیلی دارم نمیدونم از کجا شروع کنمسوال

پسر نازم دوشنبه 20 خرداد 1392 اولین غذای عمرش رو خورد خدارو شکر خوب استقبال کرد هفته اول پسرم فرنی خورد و این هفته داره حریره بادوم رو امتحان میکنهمژهاز حریره بادوم بیشتر از فرنی خوشش میادماچ

میشونمش تو صندلی غذاش و این جوری خیلی بهتر عذا میخورهاز خود راضی

اینم عکسای غذا خوردن ورووجکم

خب تو این عکس هی من کاسه رو میکشم هی محمدامین ههههههه

واینکه پسر عشقم خیلی ددری شده معنای ددر رو به خوبی درک میکنه و برای کسی که میخواد بره بیرون گریه میکنه که اونم بره.نگران

واینکه پسری 18 خرداد یه غلت کامل زد ولی از اون به بعد خیلی کم پیش میاد دمر کنه نمیدونم آیا اون دفعه هم اتفاقی بوده یا نهسوال

پاهاش رو میاره بالا با دستاش میگیره ولی هنوز نتونسته تو دهنش ببره ولی خیلی ناناز میشه میاره بالا میشه شبیه توپنیشخند

موهاش داره درمیاد دیگه نمیشه بهش گفت کچلخنده

پسرم دخمل شدی؟

روز 3 شنبه با خانواده بابایی رفتیم جاده چالوس جا گرفتیم و تا 5 شنبه صبح اونجا بودیم خیلی خوش گذشت مخمدامین هم کلی خوشحال بود از ددر گفتم که به خوبی معنای ددر رو درک میکنههیپنوتیزم

اینا عکسای اون روزه جاده چالوسه

خلاصه اینکه خیلی بانمک شده عسلم...کاملا به من وابسته میباشد تا صدای منو میشنوه در هر صورت برمیگرده و به زور منو میبینهماچ

راستی وقتی 5 ماهش تموم شد بردیمش دکتر برای چکاپ که در اخر 5 ماهگی وزن عسلم 7/550 بود و اینکه دیروز که نی نی 5 ماه 19 روزش بود با بابایی وزنش کردیم 8 کیلو بودقلب

با توپاش خیلی خوب بازی میکنه ایناهاش

و حالا چند عکس از خواب نی نی نازم

و در اخر

دوستای خوبم چند وقت بود اینترنتمون قطع بود چند وقتم که درگیر آدرس جدید وبلاگ و تنظیمات بودم...

به همتون سر میزنمچشمک 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان یاشار
31 خرداد 92 23:44
نوش جونت خاله جون. گوارای وجودت عزیزم. هزار ماشالا به خوشگلیات. مامانش برای پسر دسته گلمون تند تند اسفند دود کن. در ضمن آدرس جدید هم مبارک

ممنون خاله جون...چشم حتما.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 تیر 92 13:51
سلام ب عزیز دلم... خوب کردین اومدین تو نینی وبلاگ... امکاناتش واسه نینیها بیشتره...
قربون قند عسلی... غذا هم نوش جونت گل خاله... ایشالا همیشه همه نوع غذارو دوست داشته باشی و مثل ارشان نشی...
بوس بوس


ممنون خاله جونم.اره خیلی بهتره نینی وبلاگ.
ایشا...ارشانی هم خوب غذا میخوره عزیزم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 تیر 92 9:31
شکلات من سلام...
نمیدونم نظرهای قبلیم ثبت شد یانه
خوشگل خاله انقدر تو این مدتی ک نبودی دلم برات تنگ شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
5ماهه شدی عزیزم ایشالا 5 ساله و بعد 50 ساله و بعد500 ساله شی گلم
خاله جونم چرا لپات داره آب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارشانم تو همین سن یکمی لپاش آب شد ولی دوبارره با سعی و تلاش ما لپ لپ شد!
خوشگلکم تند تند غذاتو بخور ک حسابی تپلی بشی فندقم
بوس واسه خودت و مامان مهربونت

سلام خاله جون ممنون از این همه لطفت...لپاش نمیدونم وزنش که ماشا...زیاد شده...چشم خاله جون ارشانم رو ببوس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 تیر 92 11:46
گلم تو نظرا ک میری 1 تائید داره 1 پاسخ داره و 1 حذف
بعد از پاسخ تائید رو ک بزنی رنگ قرمزش میره و خود نظر میره تو قسمت آخرین نظرات خوانندگان و دیگه تو نظرات تائید نشده نیست...
اگر این کارارو کردی و بازم درست نشد نقص فنیه و باید ب مدیریت تلگراف بزنی و مشکلت رو بگی.


ممنون عزیزم...نمیدونم ببینم چی میشه.خیلی لطف کردی شقایق جونم ممنون از کمکت
ارغوان
8 تیر 92 20:21
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) باید به10نفر بفرستیش
مرمر
14 تیر 92 1:56
خوشگل خاله نوش جونت باشه گوشت بشه بچسبه به تنت
قربون اون لپای نانازیت برم من

ممنون خاله جونم....
مامان طه
14 تیر 92 12:46
گلم بروزما بیا


چشم حتمامیام عزیزم
مامان درسا
18 تیر 92 17:36
بالاخره شد که بیام گوش شیطون کر.....
ای جووووووووووووووووونم اینجارو ببین این نی نی خوشگل مامانی رو ببین چقدر نازه
خونه ی جدیدتون هم مبارک
چیراااااااااااااااااااا اسباب کشی کردین اینجا؟

سلام عزیز دلم خیلی خوشحال شدیم اومدین پیشمون...ممنون لطف داری عزیزم.
خب میدونی نینی وبلاگ امکاناتش برای نینی خیلی زیاده و اینکه اپلود عکسا فوق العاده راحته و کلا امکاناتش بهتره خانومی.
مامان طه
18 تیر 92 18:26
خانومی بروزم


اومدممممممممممممممممم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 تیر 92 0:13
مامانی کلا دوست داری دل مارو آب کنی بعد بیای آپ شی؟
ما ک خیلی دلمون واسه نینی تنگیده
بیا دیگه تنبل خانم...
میدونم سرت شلوغه و با نینی وقت سرخاروندن هم نداری ولی فکر دل منم بکن ک حسابی واسه محمدامین تنگیده...

اره واقعاسخته محمدامین چند روزه که مریضه واقعا گرفتارم ولی در اولین قرصت میام اپ میکنم لطف داری عزیزم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 تیر 92 10:35
مرسیداداش محمد امین ک ب ارشان رای دادی
جدی 69 هستی؟ آخ جون من 2ماه ازت بزرگترم........ پس من آبجی بزرگه هستم
برو خصوصی


خواهش میکنم دوست خوبم.
اره دیگه شما بزرگتری چه کنیم دیگه احترامت واجبه خخخخخخخخخخخخخخخخخ.
مرمر
21 تیر 92 3:08
مامانی به نی نی من رای دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره عزیزم رای دادم خانومی...