محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

روز های خوب 9 ماه و نیمگی

1392/7/28 3:00
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای خوب خودمقلب

واقعا این پست جدید گذاشتن طلسم شده والا....

بس که محمدامین نینیه یکی یدونه خودم شیطون شده واقعا از وقتی چاردست و پا میکنه مراقبت ازش سخت شده خیلی...ولی فدای سر عشقم چون میدونم دیگه این روزای قشنگ بر نمیگردهمژه

 

قبل از هر چیز باید با تاخیر عید سعید قربان رو به شما تبریک بگم و همین طور پیشاپیش عید سعید غدیر رو به همه دوستای خوب خودم تبریک میگمقلب

ناز پسرم 11 مهر 9 ماهه شد هورا چیزی به 1 سالگیه قند عسل خان نموندههورا 

12 مهر روز جمعه از طرف محل کار بابایی به اردوی خانوادگی دعوت شدیم و اونجا محمدامین با دوست جونش درسا خانوم خوشگل بازی کرد اینم عکسای محمدامین و درسا خوشگلم که وبلاگش تو لینکام هستقلب 

 

خب بگم از روز 20 مهر که سالگرد خواستگاریه بابایی از مامانی بودنیشخندو من هر سال که میرسه یه حس خاصی دارم یه جورایی حس دلتنگیناراحتواقعا خیلی زود گذشت خیلی...

و اینکه 21 مهر تولد مامانی بود و مامانی 23 ساله شد و این روز قشنگ رو برام جشن گرفتن و مامانی حسابی خوش به حالش شد حسابی کادو گرفتم از بابایی که نقدی بود و من باهاش یه پوتین زیبا گرفتم مال مامانم و خواهرم لباس بود و مال خونواده ی همسرم هم همش نقدی بود دست همه درد نکنهماچ

عید قربان هم به مهمونی خونه بزرگترا گذشت و خیلی خوش گذشت...

و اینکه برای تعطیلات عید غدیر هم با خونواده ی بابایی میریم شمال بابلسر ایشا...

راستی بگم از اینکه نینی 1 هفته مریض بود سرما خورده بود وحشتناک و بعد اونم چند روز گلاب به روتون اسهال بود شدید خیلی روزای سختی بود طفلی خیلی اذیت شد و خب دوباره بعد اون همه مراقبت و بیخوابی به خاطر گلکم بعد از محمدامین من مریض شدم و خلاصه یه روزایی بودا دیگه خودتون میدونین دیگه!!!سبز

 

یه کم از گل پسرم تاج سرم بگم که ایشون چند وقته به شکل زیبایی بابا میگه اول فکر کردیم شاید اتفاقی باشه بعدا دیدیم بعله پدر گرامی رو خطاب قرار میده مامان فدات شه که اینجوری میگی بابابغلبابایی هم که دیگه هیچی برات ضعف میکنهاز خود راضی

از در و دیوار میگیره و راه میره ولی هنوز مستقل نشده ناناسمماچ

تو این عکسا ساعت 1 نصفه شبه و نینی بازیش گرفته هی باهام دالی میکنه و میخنده و دس دسی میکنه تو این لحظه من:خمیازه محمدامین:شیطان

 

مثل اینکه دندونه میخواد در بیاد چون اب دهنش خیلی میره و یه کم باد کرده لثش و سفید شده ایشا راحت و بدون دردسر در بیاد ما که خیلی وقته منتظریممنتظر

یعنی یکسره تو آشپز خونست من نمیدونم این آشپزخونه ها چی دارن که این ورووجکا همش اونجان آخهزبان

نمیدونم چرا عادت کرده بشینه رو سرامیکا فکر کنم خیلی گرماییهعینک

 

آخه خرابکاری تا این حد بین 2 تا مبل گیر کرده...منتظر

 

 همه جا از دست این ورووجک مانع گذاشتیم مثل جلوی میز tv  خونه مامانی اعظمآخ

 

چند تا عکس از خواب ناز فرشته کوچولوم راحت بخوابی عمر مادرخواب

 

و چند عکس متفرقه از پسر عشقملبخند

اینجا تیپ زده بره عید قربان عید دیدنی نفس مامانی تو:

 

 دوستای گلم شب همتون به خیرخواب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بهراد
28 مهر 92 9:36
قربون خوابیدنات که عین فرشته ها میشی
وای لباساشو چقدر خوش تیپ شدی خاله جووووون
واااااای چقدر شبیهه دخترا شدی عزییییزم


قربونت برم خانومی ممنون از لطفت...
راست میگی خاله واقعا شبیه دخترا شدم ههههههههههه.
مامان رادمهر
28 مهر 92 23:58
قربون آقا محمدامین خوشتیپم بشم چه سوسول شده ماشالله
عزیزم انشالله دیگه مریض نشی و دنودوناتم زودی بدون دردسر دربیان
مامان محمدامین جون تولدت مبارک انشالله سایه ی پر مهرت روی سر گل پسری ابدی باشه



ممنون خانومی از لطفت...
بازم بابت تبریکتون ممنون دوست خوبم.
lمرمر
29 مهر 92 1:08
عزیز دلم موش موشکی فذات شم که انقد موهای خوشگلت بلند شده مامانت گیره میزنه
اخ نگو که از دست ارتین نمیدونم کجارو ببندم خونه ماهم بیشتر سرامیکه همش لخت میره رو اینا میشینه
سرو تهشو هم مگیری پامیشه میاد اشپزخونه

تفلدت هم مباااااااااااااارک

اره واقعا خیلی موهاش بلند شده...
ممنون عزیزم از تبریکت ارتین جونمو ببوس
ساره
30 مهر 92 9:48
سلام مامان محمد امین جون....ماشاءالله به این پسملی...خیلی دوسش دارم...منتظر عکسای جدیدیم مامانی ....


قربونت خانومی ایشا... شما هم بزودی نینی خوشگلت رو تو بغل میگیری
مینا
30 مهر 92 22:43
ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خدا حفظش کنه این پسر جیگر
مامان محمد امین تورو خدا واسش اسپند دود کنین

ممنون خانوم گل از اینکه بهمون سر زدین.
چشم حتما
مرمر
6 آبان 92 0:03
سلام مامانی خوبی؟؟؟؟؟؟یه زحمت داشتمارتین جونی تو مسابقه نی نی سایت شرکت کرده ممنون میشم بری و بهش رای بدی
اینم لینکشه
http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013102601420004334


سلام مرمر جون اومدم رای بدم ولی نشد آخه من نینی سایتی نیستم که....حیف شد.
مامان یاشار
7 آبان 92 11:36
عزیز دلم. جونم چقدر بزرگ شده هزارماشالا. چه جالب که درسا جون رو دیدین. دلم واسه پسرم کلی تنگ شده بود و با این همه عکس کلی کیف کردم. ایشالا یه برنامه بزاریم ما هم همدیگر رو ببینیم بچه ها باهم بازی کنن. محمد امینم رو ببوس خانوم گل


خانومی ممنون از لطفت...آره ما درسا جون رو هر چند وقت یک بار میبینیم...ما هم خیلی دوست داریم شما دوستای خوبمون رو از نزدیک ببینیم ولی متاسفانه ما کرج هستیم و یه کم مشکله وگرنه تا حالا چند بار برنامه ریزی میکردیم...
یاشارم رو ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
7 آبان 92 22:19
خوش تیپ من چقدر لباست خوشگلهههههههه ای جوووووونم چه با نمک پستونک میخوره دیگه داری به تولدت نزدیک میشیااااااااا وروجک بوس بوس یه عالمههههههه


ممنون خاله جونی چشمات خوشگل میبینه...
اره بابا نینی پستونک خوره ماهریه.راست میگی دیگه چیزی نمونده!باورش سخته!!!
مامان سید عرشیا
11 آبان 92 0:43
]چه بامزه گیره بستی عزیزم.... ماشالله که روز به روز نازتر میشی و صد البته شیطون تر . عرشیای من هم همش سینه خیز میاد تو آشپزخانه و هر جا که صدا میشونه. ما مامانا عاشق شیطنتتونیم


ممنون خاله جونم...آره دیگه ما نینیا اینجوری شیطونیم...و صد البته ما مامانا با شیطونیای این ورووجکا زنده ایم...