محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

عشق من تولد یک سالگیت مبارک

1392/10/11 13:42
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم سلام جونم...

فرشته کوچولوی خونمون تولد یک سالگیت مبارکهورا

اصلا باورم نمیشه که پسر کوچولوی زمستونیه من به همین زودی یک ساله شد...هنوزم دلم تنگه برای اون حرکاتی که تو دل مامانی میکرد...هنوزم باور نکردم پاره ای از وجودم از وجودم جدا شده...هنوزم یه وقتایی حس میکنم دلم تکون میخوره و وقتی به خودم میام میبینم که پسرم در کنارم در حال بازیه و یه لبخندی بهم میزنه که همه وجودم پر از عشق میشه...

هنوز از یادم نرفته اون نگاه پر از ذوق بابایی رو بعد از متولد شدنت...هنوز از یادم نرفته اون اون روز سخته بستری شدنت برای زردیت...هنوز از یادم نرفته اون شب بیداریهای شیرین برای تو...از یادم نرفته وقتی ١ هفته برای عفونت در بیمارستان بستری شدی رو...ولی پسرم همه این سختیهایی که کشیدم در این یک سال فدای سرت...خوشحالم و شکرگذار خداوند به خاطر این همه خوشبختی...به خاطر وجود یه فرشته ای به نام محمدامین...به خاطر وجود همسری مهربون که نفسم به نفس اون بنده...به خاطر وجود پدر و مادر مهربونم که همه دنیای من هستن...و به خاطر همه نعمتهای قشنگی که نصیبم شده...

بر میگردیم با پست تولد...به خاطر اینکه روز تولد پسرم افتاد شب شهادت امام رضا(ع)تولد عشق کوچولوم رو  پنجشنبه یعنی ١ روز دیرتر میگیریم...

پسر کوچولوی یه ساله       تاج سر مامانه

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان آینده
11 دی 92 15:54
سلام مامانی. تولد گل پسرت مبارک. انشالله که تنش همیشه سالم باشه. مهمون منم بشین. مامان آینده
مامان محمدامین
پاسخ
سلام خانومی ممنون بابت تبریکت. بهتون سر میزنم حتما.
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
11 دی 92 16:39
تولدت مبارک
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون دوست مهربون
سپیده
11 دی 92 16:50
تولدت مبارک پسر زیبا امیدوارم همیشه شاد باشی
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون از لطفت دوست عزیزم
مامی مرمر
11 دی 92 23:16
تولدت مبارک عسل من ایشالله 120ساله شی عزیزدلم
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جونی...
مامان رادمهر
15 دی 92 1:45
همراه یک طلوع در این خجسته یاد در سالگرد بهاران هستیت روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد با صد خلوص هم آستان دل، خواهم که بمانی همیشه شاد تولدت مبارک عزیزم
مامان محمدامین
پاسخ
وای ممنون خاله جون مهربون...تولد رادمهر خاله هم پیشاپیش مبارک عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
18 دی 92 17:46
تولدت مبارک خوشگل پسر ما بیصبرانه منتظر عکسای تولد هستییییییییم
مامان مهدیه
28 اسفند 92 17:13