محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

تولد 1 سالگی گل مامان

1392/10/20 3:39
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم اومدیم با پست تولدهورا

تولد عشقم رو روز  5شنبه 12 دی گرفتیم...

تمام تزیینات رو خودم درست کردم مژه میخواستم خیلی کارای دیگه انجام بدم که به خاطر مریضی و بستری شدن عشقولم فرصت نشد ولی در عوض یه تولدی شد که خیلی به دلم نشست...کاملا خودمونی بود...

تم تولد امسال زنبوری شدلبخند این تم رو خیلی دوست دارم خیلی...

خب بریم سر عکسا...

این عکسای حموم کردن گل پسر که روز تولدش رفت مثل همیشه ذوق میکرد و سر از پا نمیشناختنیشخند

میرسیم به تزیینات خونه...

این خوش آمد گویی روی در:

این رد پاها که میرفت به سالن پذیرایی:

قسمتی از تزیینات خونه:


زنبورکای روی دیوار:

و یه ریسه دیگه:

و عدد یک:

ریسه لباسهای نوزادی وساعت به دنیا اومدنش که همه خیلی خوششون اومد و منو بابایی هم رفتیم به خاطرات یک سال پیش:

تزیین در دستشوییخجالت

میز خوراکیها:


و این شما و این زنبور کوچولوی مهمونی:


ماشالا خیلی آقا بود و اصلا اذیت نکرد...فقط مثل همیشه شیطونینیشخند

 

این کیک تولد زنبوریه شازده پسر که خیلی هم خوشمزه بود و هم خیلی خوشگل شده بود:

زنبور کوچولو با کیکش:

اینجا هم که داره اون وسطا دس دسی میکنه:

قربون اون قیافت عسلکمخجالت 

ماشالا انقدر شیطونه مگه میتونستیم ازش عکس بگیریم آخرش هم دستشو کرد تو کیک...اینم سندش:

از هفت دولت آزاده یعنی همین انگار تولد ما بودنیشخند

همش نانای میکرد و دست میزد خیلی خوشحال بود عشق مامان:

از میز شام یادم رفت عکس بگیرم بس که عجله داشتم و استرس ولی فیلم دارم از سفره شام...

میرسیم به کادوها:

مامانی اعظم و بابایی(مامان بابای خودم)یه فرش خیلی خوشگل برای اتاق محمدامین...

از طرف مامان بابای بابایی یه سه چرخه خیلی خوشگل...

از طرف عمو مهدی 50 هزار تومان...

از طرف دایی حامد یه دست بلیز شلوار بیرونی...

از طرف عمه زینب 70 هزار تومان...

از طرف عمه زهرا یه جعبه شیرخشک نان 2 که خیلی خندیدیم آخه کادوی جالبی بود...

از طرف خاله عارفه یه بلیز شلوار خوشگل...

از طرف منو بابایی مبلغ 100 هزار تومان که میره به حساب گل پسری....

دست همگی درد نکنه ایشالا جبران میکنیم...

عکس تعدادی از کادوها...اون فرشی که زیر کادوهاست رو مامان بابام اوردن:

و محمدامین و سه چرخه که خیلی خوشش اومده...

اینم عکس چند روز بعد تولد که نصفه شبی داره با سه چرخه بازی میکنهمتفکر

ایشالا عروسیت پسر ملوسم.

و در آخر تموم دنیای منی عشقمماچ

 

 

پسندها (1)

نظرات (11)

مرمر
22 دی 92 16:10
اخی عزیز دلم تولدت مبارک باشه جیگرمن اتفاقا تولد ارتین هم زنبوریه ایشالله بعدش عکساشو میزارم خیلی خیلی دستت دردنکنه مامان باحوصله
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جونی...جدی چه جالب اخه خیلی تم قشنگیه...خیلی شاده...فدات دوست خوبم
شقایق(مامان ارشان)
24 دی 92 14:26
نی نی شده یه ساله یه دم آروم نداره هر چی که گیرش میاد تو دهنش میذاره یک کم تاتا می کنه مامان و بابا می کنه چه شیطون و شیرینه ببین چه ها می کنه کاغذای رنگارنگ بادکنکای قشنگ تولدش امروزه شاده چقدر این آهنگ کیکی بزرگ خریدند هدیه تهیه دیدند شمع روی کیک گذاشتند میوه تو ظرفی چیدند کوچیک و بزرگ مهمونا یکی یکی رسیدند نی نی شمعو که فوت کرد کیکو اونا بریدند دست می زدند فراوون نانای می کرد نی نی جون یک شب خوب و زیبا درست می کرد براشون شکلات یک ساله من تولدت مبارک/ البته با تاخیر / ایشالا 1000 ساله شی خاله فدات شم....
مامان محمدامین
پاسخ
وای خاله شقایق خیلی سورپرایزمون کردی.خیلی شعر قشنگی بود ممنونم خاله ای از این همه لطف و محبتت
مامان رادمهر
26 دی 92 11:28
مبارکه زنبور عسلی من - مثل هلویی بخدا ... آخ دهنم آب افتاد مامانی خسته نباشی واقعاً عالی بود مخصوصاً با این نی نیای وروجکی که ما داریم منم تم زنبوری رو خیلی دوس دارم
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جونیاره واقعا با این بچه ها خیلی سخته مهمونیخوشحالم که با همسلیقه دارم
سعیده مامان آرتین
26 دی 92 12:51
همه چی خیلی عالی بود دست گلتون درد نکنه ایشالا دامادیت گل پسرایشالا 120 ساله بشی
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون سعیده جونایشالا عروسیه گلپسر خودت
مامان فرحان
28 دی 92 11:33
مبارک مبارک تولدت مبارک قوربونت بشه خاله تولدت مبارک انشاله 100 ساله بشی عزیزم خسته نباشی مامانی با این همه زحمت خیلی قشنگ شده
مامان محمدامین
پاسخ
فدات خانومیشما لطف داری به ما
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 22:25
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان محمدامین
پاسخ
سلام خانومی...چشم در اولین فرصت میرم سر میزنمبله که موافقم باعث افتخار دوستی با شما
مرمر
6 بهمن 92 11:36
ما دلمون تنگ شده هااااااااااااااااااا نمیای اپ کنی مامان خانوم
مامان محمدامین
پاسخ
سلام عزیز دلم چشم زودی میام اصلا وقت نمیکنم با این ورووجک خان...ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی
نارین
8 بهمن 92 18:39
سلام کوچولوی نازی دارین از فروشگاه ما دیدن کنین تخفیف داریمااااا
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون چشم
مامان سيد عرشيا
12 بهمن 92 11:30
سلام عزيزم. تولدت مبارك باشه كوچولوي دوست داشتني من. انشاله 120 ساله بشي . ماماني دستت درد نكنه و خسته نباشيد
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله ایبازم ممنون خانومی
شیما مامان شاهین کوچولو
21 بهمن 92 11:37
وای خدای من چ زنبور کوچولوی خوشگلیییییییی چ تولد قشنگی..... ای جانم کیکشو ببین هوراااااااا چقدر کادوهای خوشگل فدات بشم من توپولوی ناز تولدت مبارک.... دست مامانی درد کنه حسابی زحمت کشیدهههتتت
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون شیما جون...به زحمتای شما که نمیرسه...شاهین خوشگلم رو ببوس
مامانی
9 خرداد 94 16:26
عزیز دلم چه تولد خوشگلی زنبور کوچولوی خوردنی