محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

18 ماهگیه محمدامین(یک سال و نیمگی)

1393/4/19 2:31
628 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گل منو محمدامین سلام...

حلول ماه مبارک رمضان رو با تاخیر به همه دوستای خوب وبلاگی و خوانندهای عزیزمون تبریک میگم.امیدوارم  بتونیم تو این ماه عزیز بهره کامل رو ببریممحبت

ما هم خوبیم خدارو شکر میگذرونیم این روزهای گرم تابستون رو با یه پسر بچه شیطون و بازیگوشزیبااین روزها با دوستای خوب وبلاگیم مخصوصا(شیما جون،شقایق جون و مریم جون)تو دنیای وایبر مشغولیم و حسابی با هم گفت و گو میکنیم که خیلی لذت بخشه...بچه ها خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون و از این دنیای مجازی بیشتر به هم نزدیک بشیممحبت

بریم سراغ پسر گل خودم که این روزها حسابی هم صحبت مامانی شده و منو از تنهایی در میاره بوسدایره لغاتش خیلی گسترده شده و الان تقریبا همه چیز میگه.بعضی کلماتش کاملا قابل فهم و بعضی کلماتش قابل فهم فقط برای مادرگیجبه من خیلی وابسته شده شدید همش دنبالم میاد و هی پشت سر هم میگه ماما...فدایی داری پسرمراضی 11 تیر 18 ماهگی رو پشت سر گذاشت و وارد 19 ماهگی شد.

همون 11 تیر پسرم واکسن داشت انقدر استرس داشتم که نگو...خیلی دلنگران بودم برای پسرم قندعسلمخطاولی خدارو شکر که اصلا اذیت نشد فقط موقع تزریق خیلی گریه کرد که دلم میخواست منم گریه کنم دلم نمیخواد پسری منو ببینه و این جوری درد بکشه ولی خب چه میشه کرد همش برای سلامتیه خودشهسکوت

قدش 84 بود و وزنش 11.300 بود که خدارو شکر راضی بودن ازشبغل

این عکسا برای بعد واکسنه که خوشگل نازم خوابیده:

دکتر گفت ممکنه بعد واکسن نتونه راه بره و من هم منتظر بودم همین جوری بشه که خودتون قضاوت کنید تو عکس زیرهیپنوتیزم

حالا تا چند سال راحتم برای واکسنخسته

راستی عسل عمه هم در تاریخ 11 تیر به دنیا اومد الهی عمه به فدای تو که همش دلتنگتم خوشگلمبغلبوسیه نی نیه خوشگل و ناز که اسمش محمدصدراست...پسر گلم باید قول بدی که همیشه مواظب داداشی باشی خبمحبتبه محمدامین میگم این کیه میگه (نینیه دایی) ای جونم پسر مهربونمبوس

این هم عکس عشق عمه با اخم:

و دیگه اینکه این روزها بیشتر دعوتیم برای افطار خیلی میچسبه افطاری کردن در کنار خانواده و اقوامزیبا

منم میخوام دعوت کنم ببینم کی میشه اون وقته بیادخندونک

راستش این روزا سرم شلوغه وقت نمیکنم ازش عکس بندازم  همین چندتاست...

محمدامین عشق ماشین بازی...

پسری محصور در تختخندونک

و آخری

با عکسای جدید و بیشتر برمیگردمبای بای

 

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان سام
21 تیر 93 16:42
عسلم 18 ماهگیت مبارک ماشاالله شیطونکم خدا رو شکر که بعد از واکسن اذیت نشدی.ان شاالله همیشه سلامت باشی
مامان محمدامین
پاسخ
سلام مامان سام کوچولوخیلی از آشنایی با شما خوشبختم. شمارو لینک میکنم.ببوسین سام مو فرفریه منو
مامان رادمهر
23 تیر 93 13:32
18 ماهگیت مبارک گل خاله منم وایبر میخوام چرا گوشیم اندروید نیست؟
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون عزیزم...الهی عزیزم منم خیلی دوست داشتم میتونستی تو گروهمون باشی.یه گروه تشکیل دادیم به اسم مامانای 91...اگه یه وقتی اندروید دار شدی بهم خبر بدهرادمهرم رو ببوس
مامان سعیده
23 تیر 93 16:05
خوشگلم 18 ماهگیت مبارکخدا رو شکر که واکسنتم زدی و مشکلی پیش نیومد
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جون.اره واقعا خدارو شکر
مامان رادمهر
24 تیر 93 13:17
آره شیما جان بم گفت بیا خیلی دلمم میخواد بیام تو گروهتون ببینم میتونم شووری رو راضی کنم یه تبلت بخریم
مامان محمدامین
پاسخ
اره اگه بیای خیلی خوب میشهپس تمام سعی خودت رو بکن
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 93 0:42
مریمی منم خیلی خوشحالم از اینکه دوستای گلی مثل شما دارم ایشاله این دوستیها پابرجا بمونه تپلی خودم خوشحالم که واکسنت اذیتت نکرد راستی مریم جون مبارک باشه عضو جدید خونواده و عمه شدنت
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون دوست خوبم...ایشالابازم ممنون از تبریکت شیما جونم
مامان مریم
31 تیر 93 23:31
سلام عزیزم . خدا را شکر که واکسن هم تا چند سال ندارن و محمد امین جون اذیت نشد. ببخشید زودتر باید سر می زدم ولی اصلا وقت نمی کردم. مدام وقت کم میارم. ماشالله محمد امین بزرگ تر شده کاملا مشخصه موهاشم پر شده .....خدا حفظش کنه
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون مریم مهربونم این حرفا چیه...شرایط تو رو درک میکنم هم شاغلی هم بچه داری و هزار جور کارجدی میگی؟اره خب موهاش ماشالا خیلی پر شدهببوس عرشیا جونمو
مامانی
6 مرداد 93 10:28
سلام مریم جون 18 ماهگی محمدامین عزیزم مبارک خدارو شکر که واکسن اذیتش نکرده ماشالله به گل پسر
مامان محمدامین
پاسخ
سلام صفورا جونم خوبی عزیزمایشالا محمدصادق هم اذیت نمیشه
مامانی
6 مرداد 93 10:31
ممنونم که به ما سر زدی عزیزم من هم از اشنایی با شما خیلی خوشحالم
مامان محمدامین
پاسخ
خواهش میکنم منم خیلی خوشحالم از اشنایی با شما عزیزم
مامانی
6 مرداد 93 10:32
عیدتون پیشاپیش مبارک باشه عزیزم
مامان محمدامین
پاسخ
عید شما هم مبارک خانومی...نماز روزه هاتون قبول باشه
مرجان
13 شهریور 93 3:03
عزيز دلم چقد شيريني تو جيگرتو با اين عكسات
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خاله جونه مهربونم