محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

هفته 31 نی نی

1391/8/17 2:11
215 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه جا داره که عید غدیر رو به همه تبریک بگم ایشاا... که به همه گی خوش گذشته باشه...

ای جونم مامان،دیگه کم کم داره هفته ی 31 هم تموم میشه ...

راستش تو این هفته مامانی مشغول پر کردن فریزر هستش البته با کمک مامان جونم...آخه من شنیدم وقتی نی نی بیاد آشپزی سخت تر میشه یعنی یه کم وقت کم میارم شاید نتونم اون موقع به این کارام برسم...تو این هفته خونه تکونیم رو هم شروع کردم... آخه فدات شم میخوام همه چیز برای اومدن شما گل پسرم آماده باشه همه جا تمیز باشه و برق بزنه.....

دیگه این که همچنان ما با اجازه ی شما فسقلی وارد اتاقتون میشویم و من با اجازتون تمام لباسهای کوچولوتون رو بوسه بارون میکنم و تو تصوراتم اونها رو تن شما میبینم و قربون صدقتون میرم عشقول خانآخ که من فدای شما بشم با اون وسیله های نازت...حالا یه کم از فعالیت های شما بگم که خیلی سکسکه میکنی و دیگه همه میتونن این رو ببینن...فقط کافیه یه کم چیز شیرین بخورم که دیگه اون وقت باید یک ساعتی تحرکات شما رو تحمل کنم که البته فدای سرت خیلی بهم میچسبه...فکر کنم مثل بابایی عاشق شیرینی جات باشی...ماشاا...خیلی بزرگ شدی و دیگه مثل پنگوئن راه میرم و سعی برای صاف راه رفتن کاملا بی فایدست...به صحبت های من واکنش نشون میدی البته چند وقته... میگم راستی اصل مطلب این که روز عید غدیر عمه زهرا عروس شد و بله برونش بود خیلی خوش گذشتمن که خیلی دوسش دارم و برام مثل خواهر هستش و یه همزبون مهربون برای من.... راستی چند روز به سالگرد ازدواج منو بابایی نمونده وای خیلی کار دارم من رفتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)