محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عشقول زندگیمون

هفته 32 به پایان رسید

1391/8/29 2:16
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر ماه حسین...

خدایا شکرت که زنده بودم و باز هم محرمت را دیدم...

سلام به همه ی دوستای گلم ایام محرم الحرام رو به همه ی شما تسلیت میگم... این روزا با سنگین شدنم یه کم سخته برام برم عزا داری...

چه میشه کرد ولی تا جایی که بتونم میرم آخه حیفم میاد نرم چه قدر دوست دارم سال دیگه لباس علی اصغر تن گل پسرم کنم ایشاا... سال بعد حتما این کارو میکنم فدات شم عسلم که امسال محرم داری با مامانی میایی عزاداری و مامانی یه همراه با خودش داره... خب دیگه دیروز هفته 32 نی نی تموم شد و وارد 33 شد خدارو شکر که تا حالا به خیر گذشته دیگه چیزی به اومدن نی نیه مامان نمونده مامانی تازه دارم به کارات عادت میکنم آخه قند عسلم هر روز یه کار جدید داری یاد میگیری البته تکونای نی نی کمتر شده ولی پرقدرت شده ماشاا...

راستی امروز سالگرد ازدواج منو عشقم بود عاشق این روز عاشقی هستم خیلی دلتنگ اون روزای پر از خاطرم... خیلی خوشحالم که امسال یه نی نی کوچولو باهامون بود یه نی نی که ثمره ی 3 سال عاشقی هستش عشق مامان دوست دارم مثل بابایی یه مرد واقعی باشی مثل بابایی بتونی یه نفر رو خوشبخت کنی...ایشاا...همه ی جوونا خوشبخت شن منو عشقم هم همینطور...

خدایا مثل همیشه با ما باش ...خوب دیگه زیاد نمیتونم پای اینترنت بشینم اخه زودی خسته میشم و همه جام درد میگیره باید زود از جام بلند شم زودی میام با پست جدید...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)