محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

عشقول زندگیمون

21 ماهگی محمدامین

1393/7/19 2:34
806 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...خوبین خوشین؟

خب خدارو شکرمحبت

ما هم خوبیم و فصل زیبای پاییز رو آغاز کردیمراضی

چندتا از دوستای خوب وبلاگیمون بهم میگفتن چرا وبلاگ محمدامین رو اپ نمیکنی؟شاکیدقیقا با همین قیافهخندونکمنم گفتم به خدا اصلا فرصت نمیکنم خب پسری خیلی شیطونی میکنه و فقط وقتایی که میخوابه من راحتم که اونم باید به کارای دیگم برسمگیج

باور کنید  تو یک چشم به هم زدن بالای اپن و یا میز ناهارخوری و یا هر بلندیه دیگست والا...کچلاونروزی داشتم ناهار درست میکردم که دیدم محمدامین رو میزناهارخوری داره پا میکوبه...قیافه من اون لحظهخطاو قیافه محمدامین اون لحظهخندونک

خیلی باید حواسم بهش باشه...اینه که واقعا با وجود خطرهایی که برای محمدامین وجود داره و رسیدگی به امور خونه و محمدامین دیگه وقت زیادی برای وبلاگ و این حرفا نمیمونهبدبو

خب بگذریم از محمدامین بخوام بگم این که:

گل پسر یکی یدونه ما حرف زدنش پیشرفت کرده...مثلا جمله دو کلمه ای میگه مثل خاله رفت...یا مثلا زهرا کوشش؟زیبااونروز بهش میگم مامانی ماشینت کوش؟میگه تو اوتاقخندونکای جونم شیرین زبونمبغل

تبلیغ بالا بالا رو خیلی خوشگل و شیک میخونه باهاش...بوس

عسلیه من همچنان به حموم رفتن علاقه زیاد داره یعنی اگه راه داشته باشه میگه من همینجا بخورم و بخوابمقه قههقه قههقه قهه

اینم عکساش بعد یه حموم داغ و دلچسبراضی

خخخخخخ اینجا بهش میگم گریه کن اینجوری کرده خودشو...اخه شما شباهتی به گریه کردن میبینید؟؟؟خنده

اینجا اماده شده بریم دردر...خب هوا دوباره سرد شد و پسر کوچولوی ما با کلاه گذاشتن مشکل پیدا کردهگیج

این روزا دچار یکنواختی شدم دوستان...احساس میکنم خیلی روز و شبم تکراریهغمگینالبته بچه نمیذاره حوصلمون سر بره ولی خب همون کار خونه هم یکنواخت شدهسکوتایا شما راه حل خوبی برای من سراغ دارین؟؟؟درسخوان

این وایبر و لاین و .... هم خیلی خوبه حداقل نمیذاره حوصلمون سر بره زیباو اینکه این روزا فوق العاده زیاد ماشین بازی میکنم تو گوشیم خخخخخخندونکمحمدامین میاد بهم میگه ماما ماما مایی؟یعنی مامان ماشین بازی میکنی؟نازی پسر قشنگم که اینقدر درکت بالاست مامانیبوس

خیلی بهم وابسته شده طوری که از دست هیچس چیزی نمیخوره فقط و فقط مامانمحبتیه وقتایی بابایی شبا براش شیر درست میکنه اگه بدونید چه کلی بازی درمیاره خودشو پرت میکنه زمین و شروع میکنه به گریه که یعنی مامان بهم شیر بدههیپنوتیزمبا اینکه خیلی بابایی هستش ولی بازم تو خیلی از موارد فقط منو قبول دارهراضی

عاشق سشوار هستش یعنی اکثر موقع ها وسط خونست و داره باهاش بازی میکنهخندونکفقط نمیدونم چرا وقتی روشنش میکنم گریه میکنهگریه

27 شهریور سرکار بابایی یه اردو گذاشته بود تو شهرک سینمایی...خیلی خوب بود و خوش گذشت هرچند که محمدامین رو بارها و بارها گم کردیم و چند دفعه توسط همکارای بابایی یافت شد...سوتخیلی شیطونی کرد و خیلی زیاد بهش خوش گذشت عزیز دلمبوس

اینا چندتا از عکساش تو اردو

اینم درسا خانوم خوشگل دوست داشتنی دختر یکی از همکارای بابایه که محمدامین رو خیلی دوست دارهبوس

کلی تو اردو اسب سواری کرد و حسابی ذوق زده شده بودخندونکبا حیوونا خیلی رابطش خوبه و علاقه داره بهشونعینک

تو روزای اخر شهریور با مامانی اعظمینا رفتیم طالاقان که اونجا هم خیلی خوب بود و پسری کلی خاک بازی کرد و لذت برد...ما هم از خوشیه اون خوش بودیمبوس

اینم عکسای پسرم تو طالاقان...

اینم که اثر دست خاکیه محمدامین رو ماشین باباییگیج

و....................

داره به مامانی کمک میکنههیپنوتیزم

خب دوستای خوبم پیشاپیش عید سعید غدیر رو به همتون تبریک میگم تعطیلات خوبی داشته باشین.فعلا بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (4)

نظرات (9)

مامانی
20 مهر 93 8:01
21ماهگیت مبارک باشه عزیزمممم چه عجب مامان دست از ماشین بازی برداشت که اپ کنه
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون صفورا جونم اره بالاخره یه وقتی پیدا کردم بیام اپ کنم
مامی فاطمه
20 مهر 93 8:25
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان رادمهر
22 مهر 93 9:19
ععید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم! عید غدیر خم بر شما مبارک از طرف من شیطون بلاتو ماچ ماچش کن آخه خیلی جیگره .... خیـــــــــــــــــلی
مامان محمدامین
پاسخ
ممنون خانوم گل...عید شما هم مبارک باشهقربونت بشم شما هم رادمهر خوشگل منو ببوس
مرجان
23 مهر 93 1:14
عزيزم خيلي قشنگ بودن عكسا و نوشته هات عااااالي محمد امينم چه قدي كشيده ماشالا و مثل هميشه شيطون و دوست داشتنيييي دوستوووووون دارم
مامان محمدامین
پاسخ
فدات شم مرجان جونمممنون که بهمون سر میزنی
مامان بردیا اریایی
23 مهر 93 3:36
سلام ماشالله پسر نازی دارین خداا حفظش کنه اگه دوست داشتین به ما سر بزنین
مامان محمدامین
پاسخ
سلام خانومی...ممنون از لطفتونخوشحالیم به ما سر زدین...چشم با کمال میل
شیما مامان شاهین کوچولو
24 مهر 93 9:26
21 ماهگیت مبارک خوشگلم اخییییش بالاخره مامانی ماشین بازیو ول کرد چسبید به وبلاگ نویسی قربون اون اپر انگشتاش رو ماشین بشم منم شهرک سینمایی میخواااااام شیطونیهاش مثل همیشه باحاله
مامان محمدامین
پاسخ
مثل اینکه ماشین بازیه من رو همه فشار اوردهخخخخخ اره خیلی باحاله جای دستش رو ماشینشیما جون شما که تهرانی برنامه بریز برین شهرک سینمایی خب خیلی باحالهشاهین نازم رو ببوس
مامان سام
25 مهر 93 0:26
عزیز دلم 21 ماهگیت مبارک آفرین به پسر باهوشم که اینقدر قشنگ حرف می زنه فدات بشم تو هم مثل سام من با کلاه مشکل داری مامانی باید این روزها رو به خوشی سپری کرد تا این وروجکا بزرگ بشن و ما بتونیم واسه خودمون تنوع ایجاد کنیم عسلی رو ببووووووووووووووووووووسین
مامان محمدامین
پاسخ
فدای تو خانومیعزیز دلم سام هم اینجوریهاره دوست خوبم به قول معروف اندکی صبر سحر نزدیک استسام خوشگلم رو ببوس
مرمر
5 آبان 93 13:00
21ماهگیت مبارک عزیدلم مامان خانوم من نمیدونستم شما مهشدی هستین وگرنه حتما مشهدبودم یه قرار مشهدی میذاشتیم یه گروه مشهدی ها هم تووایبرداریم دوست داشتی بگو ادت کنم بوووووووووووووووس
مامان محمدامین
پاسخ
سلام مرمر جون خوبی؟چه عجب بابا مرمر جون ما مشهدی نیستیم که چی شد اینجوری فکر کردی؟ما کرج میشینیم
مامان رادمهر
6 آبان 93 22:38
www.niniaxs.ir سلام دوستم اگه برات زحمتی نیست یه سر برو تو آدرسی که گذاشتم به عکس پسرم رای بده مرسی
مامان محمدامین
پاسخ
چشم حتما خانوم گل